maanantai 21. toukokuuta 2012

7. Haaste !

Okei eli tähän alkuun, uusi ulkoasu tosi tylsä on mutta saan aivan ihania kuvia meistä vasta tän viikon lopussa, toivottavasti jaksatte odotella ! =)

ja sitten haasteeseen :

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen.
2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Nimeä 15 bloggaajaa.
5. Ja kerro heille haasteesta!
Kiitos Sinille !


Fakta 1
Olen tosi laiska esimerkiksi läksyjen teossa :) .. 
Fakta 2 
Haluan aina olla paras kaikessa .. Jälkeenpäin huomaa että se on todella ärsyttävä 'tapa' !  

Fakta 3 
Koulussa, etenkin matikan tunnilla minun on todella vaikeaa keskittyä, matikka ei ole ollut koskaan mun 'ihanne' aineeni. 
Fakta 4
Ratsastusta olen harrastanut 3-vuotiaasta lähtien. Ratsastuksen aloitin piensuokilla Eevillä. Tunneilla alpoin käymään 6-vuotiaasta lähtien 10-vuotiaaksi. 10-vuotiaana sain Artemian, ja aloin käymään sillä säännöllisesti valmmennuksissa.
Fakta 5
Esteratsastus lähellä sydäntä. 

Fakta 6
Pesäpallossa lähti seitsemäs vuosi käyntiin. Olen aloittanut pesiksen harrastamisen eskari ikäisenä. ( 7.v ) 

Fakta 7 
Ryhtini on todella huono, minulle on suunniteltu sitä varten henkiökohtainen kuntoutus ohjelma. Se tässä onkin outoa että kun ratsastan, minulla on selkäsuorana eikä mitään ongelmaa ryhdin kanssa. Ihan eri on kun tulen hevosen selästä alas .. 

Ja tähän lopuksi haastan: 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

pidetäänhän kommentit asiallisina :)