maanantai 16. huhtikuuta 2012

1. cos when we're riding, all i feel, is free

tämä blogi kertoo minusta ja mun heppaelämästä :) olen 99- synt. tyttö Pohjanmaalta, ja omistan yhden oman ponin, nimeltä Artemia. Artemia on poniristeytys ja säkää löytyy noin. 145 cm. Artemia eli tutummin 'muffe' on puoliksi arabialainen täysiverinen ja puoliksi eestinratsuponi. Muffe tuli mulle suurinpiirtein noin kolme,-kaks vuotta sitten marraskuussa. Säännöllisesti käydään Susanna Kuparin kouluvalkoissa. Myös esteet kiinnostaa mua, mutta estevalkkuja ei hirveesti oo ollut talvella joten olen joutunut tyytymään vain kouluvalkkoihin :D Mulla tosin on pieni estekammo, koska poni on vähän testaillut ja koska ponilla ei ole paljon hypitty hyppytyyli ei ole mitä parhain :D Mutta nyt en enempää keksi ja koska mun bloggeri ei selvästikkään tykkää musta, se ei anna mun lisätä kuvia tähän .... Mutta seuraavalla kerralla sitten !

- vera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

pidetäänhän kommentit asiallisina :)